Op werkdagen vóór 16:30 besteld, dezelfde dag verzonden Gratis verzending vanaf 50 euro binnen Nederland
Menu
Uw winkelmandje is nog leeg

Klachten

Garantie
Wij doen ons best u producten te leveren van de beste kwaliteit. Het komt echter voor dat een product beschadigd wordt tijdens transport of dat er iets anders is gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Wanneer het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Klachten
We willen je vragen om als je niet tevreden bent over het ontvangen product of onze service dit bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestekenpannen.nl of telefonisch contact met ons op te nemen (071-5140892).We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en kijken hoe we tot een oplossing kunnen komen. Wanneer we onverhoopt niet lukt dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Suggesties
We staan altijd open voor opbouwende opmerkingen en kritiek om onze website en service te verbeteren. Heeft u vragen? Bel ons dan gerust op 071-5140892  of mail naar info@bestekenpannen.nl

Oudshoorn Serviezen | Bestekenpannen.nl
Haarlemmerstraat 165
2312 DP Leiden